U skladu sa misijiom i vizijom Glenfielda, početak COVID pandemije motivisao nas je da ekspertizu i uvide koje smo stekli kroz decenijski rad sa MMSP i agro sektorom formulišemo u set praktično primenjivih alata i smernica za analizu, planiranje i vođenje biznisa i finansija kroz izazove “nove realnosti”, u obliku Glenfield COVID Crisis Management serije webinara. I u takvim okolnostima, koje danas zovemo “normalne”, a i u svim uobičajenim, pouzdani, tačni, prverljivi i realistični podaci su temelj za analizu, planiranje i odlučivanje, a jedini način da takve podatke imate na raspolaganju je uredno i pouzdano računovodstvo prilagođeno specifičnim potrebama poslovanja.
Finansijsko izveštavanje i planiranje, analiza tokova gotovine, automatizacija i digitalizacija računovodstvenih procesa, upravljanje troškovima poslovanja i zaradama, praćenje promena i registrovanje potencijalnih izazova ili mogućnosti uslovljenih promenom zakonske i poreske regulative – sve su to sastavni elementi Glenfield paketa računovodstvenih usluga, posebno prilagođenog MSP i početnicima u poslovanju, a do kraja meseca i dalje je aktivan poseban paket dobrodošlice, uz slanje promo-koda #mojevreme na offfice@glenfield.rs ili kroz LinkedIn poruku.