Glenfield e-learning

E-learning povećava stope zadržavanja znanja između 25% i 60%, po prošlogodišnjim istraživanjima. Poređenja radi, stope zadržavanja znanja stečenog kroz klasično učenje se kreću od 8% do 10%. Stvarne stope zadržavanja stečenog znanja se naravno povećavaju ukoliko je model obuke prilagođen, kroz primere, studije slučaja i “learning by doing” radionice, koje i sami aktivno primenjujemo u našim obukama.

Ipak, e-learning kao model ima niz prednosti koje posebno odgovaraju odraslima (tj. zaposlenima), koji mogu da se vrate na postojeće resurse u formi video i drugih materijala ili vežbi i da se podsete, ili mogu ponovo da testiraju svoje znanje čime se uklanja pritisak klasičnih provera. To su samo neke prednosti, a sa stanovišta privrede, pokazalo se da iako tek oko 1% vremena i resursa kompanije troše na obuke, ako se sprovode kroz e-learning modele, omogućavaju 40% do 60% kraće vreme da se postignu isti rezultati kao i sa klasičnim modelima.

Sve to čini da je e-learning sledeći korak u Glenfield “AAA” modelu obuka, tako da smo početkom godine u okviru Erasmus+ programa obrazovanja za odrasle, krenuli u razvoj e-learning platforme. Više o tome u nastavcima koji slede, a za više informacija, pišite nam na office@glenfield.rs, subject “AAA info”.

.